Leverings Informatie

Leverings Informatie

Prijzen
Alle prijzen staan in de webshop exclusief btw, wijzigingen voorbehouden.

Betalingsmethoden
IDeal
Creditcard
Bancontact
Apple Pay
Klarna Achteraf betalen (toeslag € 1,00 + 2,99%)

Handelsonderneming Libre streeft ernaar om bestellingen binnen 5 werkdagen na ontvangst van betaling te leveren. Mocht de levertijd van het bestelde product langer zijn dan wordt er schriftelijk contact opgenomen met de consument-koper.

Alle bestellingen worden verzonden via Post NL of extern transporteur (+30kg). Zij leveren meestal binnen 1 a 3 werkdagen. Pakketten kunnen niet afgeleverd worden op een postbus adres.

Mocht u 14 dagen na de datum van uw bestelling nog niets hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

Verzendkosten
Er worden geen extra verzendkosten berekend binnen Nederland bij een orderbedrag van € 250,- excl. BTW. Hieronder wordt € 6,95 verzendkosten in rekening gebracht.

Wij brengen voor onze klanten uit België € 9,- verzendkosten in rekening.

Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@librehop.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.