Retourneren en Klachten
Retourneren verpakkingen
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u het retourformulier (download) ingevuld meesturen met uw retouren of mailen naar info@libreshop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Controleer altijd direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet bij u geleverd is. Mocht dit niet zo zijn, neem dan zo spoedig mogelijk contact op om dit aan ons te melden.
Voeg altijd uw naam, adres en bestelnummer bij uw retourzending. Stuurt u meer dan één pakket retour en heeft u maar één retourbon, voeg dan bij elk pakket een briefje toe met daarop uw naam, adres en uw bestelnummer.
Bij ontvangst van uw bestelling zijn de goederen uw eigendom geworden. Zorg daarom dat u altijd over het verzendbewijs van de transporteur beschikt als u artikelen retour stuurt. Zo kunt u eventueel verlies of schade bij uw transporteur claimen.
Ruilen van maat of kleur
Wilt u een artikel ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur? U kunt het artikel binnen de bedenktijd retourneren. Het nieuwe artikel bestelt u gewoon als een nieuwe bestelling. Een bestelling van hetzelfde artikel in een andere maat of kleur geldt als een nieuwe bestelling.
Retouradres
Noordervaartdijk 29-A, 1561 PT Krommenie.
Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@libreshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.